78207

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Radim Polášek (e-mailem) --- 26. 7. 2005
Re: Včelařství 2005/8 - stále větí síla

No nevím, mně připadá, že jedinou jistou věc, kterou obecné prosazení značky
"Český med" pro řadové včelaře přinese, je zisk výrobcům nálepek. Pro tak
včelařsky různorodou oblast jako Česká republika je jedna vlastní značka
vysloveně formální věc a dát tuto značku v užívání tisicům řadových včelařů,
kteří si ve většině případů jen přivydělávají k hlavnímu zaměstnání je
vysloveně hazard s reputací takové značky. Jeden jediný takový nezodpovědný
včelař může přes tuto značku poškodit reputaci všem tisícům ostatních,
zatímco on sám maximálně prodá těch svých 40 včelstev a ostatní vybavení a
bude si přivydělávat nějak jinak. Já myslím, že mnohem lepší volba je
používat, ale taky i vypiplat vlastní značku podle regionu nebo
mikroregionu. Třeba v posledním Včelařství byl příklad - Krušnohorský med.

R. Polášek.

----- Original Message -----
From: "pan Josef Menšík" <>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Tuesday, July 26, 2005 2:17 PM
Subject: Re: Včelařství 2005/8 - stále větí síla


> Na svých členských zchůzích bychom měli vystupovat s požadavky na
> celoplošnou reklamu o kvalitách ČESKÉHO MEDU a tak důkladně masírovat
mozky
> obyvatelstvu, jinak se naše značka stane naprosto bezcennou. a bude to
> rozhodně lepší než utrácet svazové peníze ve VČELE
>
> Pepan
> ----- Original Message -----
> From: "Gustimilián Pazderka" <>
> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> Sent: Monday, July 25, 2005 9:30 PM
> Subject: Re: Včelařství 2005/8 - stále větí síla
>
>
> Josef Kouba:
> ...
> > Každý má možnost se zapojit do práce ve svazu (ten napravovat) a nemusí
> > pokřikovat na internetu.
> ..........
>
> Tak to příteli budeme pokřikovat na schůzích na výkup... . A pomlouvat,
> jací jsou ti výkupci ...? ...Teda.
>
> Takové reakce dojdou po přečtení takovejch článků okamžitě. A to řešení z
> úst nejvyšších? Furt nikde....
>
> :-) Jo jo útokem na výkupní ceny a na výkupce.:-) To je řešením
"odborníků"
> na trh ?


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 11584


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu